מדיניות החלפות והחזרות 

1. מוצר שהגיע ללקוח פגום ומחיר המוצר עד 60 ש״ח יש לפנות לשירות לקוחות תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, לצלם את המוצר הפגום בצירוף קבלה חשבונית קניה (אשר נשלחה במייל לאחר ביצוע ההזמנה) ולשלוח את התמונה לשירות לקוחות על מנת שכרטיס האשראי יזוכה.  
מוצרים שמחירם עולה על 60 ש״ח יש להגיע לסניף הקרוב לביתכם בתיאום עם שירות לקוחות ולהחזיר את המוצר בצירוף קבלה/חשבונית עסקה וכאשר המוצר באריזתו המקורית תוך יומיים ויתקבל זיכוי לאשראי.
במידה ואין סניף קרוב לביתכם במרחק סביר יש לפנות לשירות לקוחות ולקבל זיכוי טלפוני.
החזר כספי ניתן עד 2 ימי עסקים מיום קבלת המוצר. מעבר לכך ניתן לקבל שובר זיכוי תוך 14 יום מיום קבלת המוצר (מוצר שמחירו מתחת ל 60 ש״ח ניתן לצלם לשירות לקוחות את הפגם ולקבל בצירוף קבלה ולקבל שובר זיכויי ובמוצר שמחיר מעל 60 ש״ח יש להגיע לחנות הקרובה לביתכם להחזיר את המוצר הפגום ולהציג קבלה ולקבל שובר זיכוי. במידה ואין סניף במרחק של 50 ק"מ מביתכם יש לפנות לשרות לקוחות).

2. החלפות והחזרות ניתן לבצע רק בהגעה לחנות הקרובה לביתכם תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בצירוף קבלה בלבד וכאשר המוצר באריזתו המקורית, על מנת לקבל החזר כספי או החלפה. מעבר ל- 2 ימי עסקים, מיום קבלת המוצר ניתן תוך 14 יום מיום קבלת המוצר לקבל החלפה או שובר זיכוי בהגעה לחנות הקרובה לביתכם (בתיאום מראש עם שירות לקוחות 050-6625663) יש להגיע עם המוצר בצירוף קבלה. במידה ואין סניף במרחק של 50 ק"מ מביתכם יש לפנות לשירות לקוחות .

ביטול עסקה

3. בעת ביטול עסקה ייגבו מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

4. במקרה שהעסקה נעשתה בכרטיס אשראי, ייגבו מהצרכן דמי סליקת כרטיס אשראי בגין העסקה שבוטלה.

5. לקוחה שביצעה עסקה ומעוניינת לבטל לאחר שההזמנה נשלחה עם חברת המשלוחים תחוייב ב 58 ש"ח עקב משלוח כפול.

שימו לב – החזרת / החלפת מוצר תתאפשר בצירוף חשבונית קניה בלבד וכאשר המוצר באריזתו המקורית.

*אין החזרות/החלפות על תחפושות ואביזרים לפורים 

*אין החזרות/החלפות על מוצרי הגנה נגד קורונה

תפריט נגישות